Fizioterapia durerii de umăr. Program de Recuperare Pentru Umăr

Program de Recuperare Pentru Umăr | Ortopedia pe Înţelesul Tuturor
Principalele grupe de muschi lucrate: deltoidul, supraspinosul, infraspinosul, subscapularul Echipament necesar: nici unul Repetari: 2 seturi de cate 10; Zile pe saptamana: Instructiuni detaliate Aplecati-va usor in fata si puneti o mana pe o masa pentru sprijin. Lasati celalalt brat sa atarne liber intr-o parte; Pendulati usor bratul inainte si inapoi. Repetati exercitiul miscand bratul lateral, si apoi circular; Repetati intreaga secventa cu celalalt brat.

In special cei cu locuri de munca care implica combinatii de expunere la: munca deasupra capului, sarcini grele, vibratii si repetari succesive.

Totodata, printre cauzele aparitiei acestei afectiuni se numara si: modificarile din organism declansate de inaintarea in varsta; suprasolicitarea tesutului din inflamația articulațiilor degetelor mici ale picioarelor articulara si peri-articulara; deshidratarea, subnutritia, lipsa de odihna; traumatisme rezultate in urma accidentarilor, de exemplu caderea pe umar; reducerea zonei subacromiale cauzate de sedimentari osteofitice; afectiuni ale coafei rotatorilor, hipotonia musculara; deformatii accentuate ale coloanei vertebrale, s.

Aceste fizioterapia durerii de umăr se vor concentra pe imbunatatirea flexibilitatii, va vor mari amplitudinea de miscare, oferind un confort si o usurinta mai mare miscarilor.

Realizati aceste exercitii simple de trei pana la sase ori pe saptamana.

Informatii generale despre durerea de umar Durerea de umar poate fi rezultatul ranirii sau imbolnavirii articulatiei umarului.

Incepeti cu o rutina de 10 minute si cresteti treptat durata pe masura ce articulatia devine mai puternica si mai flexibila. In timpul efectuarii concentrati-va pe relaxare si eliberarea oricarei tensiuni din umeri. Realizati miscarea doar in masura in care este confortabil, fara a forta miscarea.

Afectiunea este acuta sau cronica. Daca durerea este pe partea mainii dominante. Daca exista durere la repaus sau la miscare. Daca exista durere care afecteaza somnul noaptea.

Stand sau asezat pe un scaun, coborati barbia spre piept, inclinati usor capul spre dreapta, realizand un semicerc, pentru a indinde musculatura de pe partea stanga.

Revenim, apoi inclinati capul spre stanga pentru a intinde musculatura de pe partea dreapta.

EXERCITII DE INTINDERE MUCULARA

Mentineti aceasta fizioterapia durerii de umăr pana la 1 minut. Repetati de ori pe fiecare parte. Pentru a spori efectul de stretching, puneti o mana pe umar si o mana deasupra urechii pentru a ghida usor miscarea.

Din aceeasi pozitie, aduceti bratul drept in fata, la 90 de grade, prindeti cotul cu mana stanga, pentru a sustine bratul, duceti bratul drept peste piept, tragand spre umarul opus, fara a flecta cotul.

Durerea de umăr: cauze și tratament

Repetati de ori pe fiecare parte, mentinand aceasta pozitie pana la un minut. Din ortostatism, prindeti o banda elastica sau un prosop la spate jos, cu ambele maini, incercand sa ridicati usor banda sau prosopul fara a flecta coatele si fara a apleca trunchiul in fata. Barbia ridicata, privirea spre tavan, incercati sa mentineti aceasta pozitie pana la 30 de secunde. Repetati de ori.

Cum să scapi de Durerea de Umăr dacă ai o Leziune de COAFA ROTATORILOR - TENDINITĂ - BURSITĂ

Pentru a spori efectul de stretching, apropiati mainile cat mai mult pe banda sau prosop. Asezat pe un scaun, ridicati bratele in fata, flectati coatele la 90 de grade, asezati cotul drept in pliul cotului stang, incercand apoi sa atingeti palmele intre ele.

artrita în brațele iubirii criză articulară și durere dimineața

Dupa care asezati cotul stang in pliul cotului drept, incercand sa faceti aceeasi miscare. Mentineti aceasta pozitie timp de 15 secunde.

Cauze posibile pentru durerea de umar

Pe expir trageti usor coatele spre piept, pe inspir- revenim. Asezat pe scaun, genunchii flectati la 90 de grade, palmele pe coapse, rasuciti trunchiul spre stanga, incercand sa prindeti cu mana stanga marginea scaunului de partea opusa, iar mana dreapta opune o rezistenta la nivelul genunchiului stang, astfel incat corpul sa nu se rasuceasca din bazin cu membrele inferioare.

glava humerusa medicamente pentru dureri articulare dona

Repetati aceeasi miscare schimband partea. Mentineti aceasta pozitie pana la 30 de secunde, repetand de ori miscarea pe fiecare parte.

Cum se tratează durerea de umăr în funcție de cauză

Din pozitia stand cu genunchiul drept flectat si sprijinit pe scaun, mana dreapta prinde spatarul scaunului, iar trunchiul fiind usor inclinat in fata. Realizati o miscare de pendulare a bratului fata- spate, stanga- dreapta, apoi efectuand o miscare circulara spre dreapta si spre stanga, fara a forta miscarea, lasand membrul superior sa se miste din propria inertie.

Apoi schimbati partea, efectuand aceleasi miscari cu celalalt brat. Repetati aceste miscari de ori pe fiecare parte si cu fiecare membru.

tratament cu bursita cu artroză tratamentul inflamației ligamentelor gleznei

Stand cu fata la perete, la un unghi drept din camera. Coatele flectate la 90 de grade, palmele spijinite, una pe un perete, una pe celalalt perete. Inclinati trunchiul in fata, presand usor piepul, astfel incat sa depaseasca usor linia umerilor, insa fara a forta miscarea. Mentineti aceasta pozitie 30 de secunde pana la un minut.

EXERCITII DE TONIFIERE MUSCULARA

Puteti sa efectuati acest exercitiu din aceeasi pozitie la tocul usii. Mentineti aceasta pozitie pana la un minut.

remediu eficient pentru durerea articulației genunchiului oasele sau articulațiile rănesc pe tot corpul

Din pozitia de patrupedie, rasuciti trunchiul si capul spre stanga, ducand bratul drept sub piept, cu palma indreptata spre tavan si cotul extins. Cotul stang fiind flectat, mentinand sprijinul pe palma stanga, urechea dreapta si umarul drept. Efectuati aceeasi miscare pe partea dreapta.

dispozitive de magnetoterapie pentru tratamentul artrozei articulațiile unguente umflate

Mentineti aceasta pozitie pana la 30 de secunde. Din pozitia pe genunchi, bratele in fata, aplecati usor trunchiul in fata, pana ajungeti in sprijin pe palme, lasand sezutul pe calcaie. Lasati pieptul sa cada greoi spre podea, relaxandu-va coloana vertebrala si umerii.

ce se întâmplă cu articulațiile cu artrita gonartroza genunchiului

Puteti sa mentineti aceasta pozitie pana la 5 minute. Pentru a spori efectul de stretching, puteti sa efectuati acelasi exercitiu cu palmele sprijinite pe un scaun, incercand sa coborati pieptul spre genunchi cat mai mult, mentinand sezutul pe calcaie si coatele extinse.

Ațiputeafiinteresat